agnesisabella

Alla inlägg under augusti 2013

Av Agnes Isabella - 31 augusti 2013 00:13

Klippt till mig lite i håret & färgat^^ Så har jag sökt jobb på en heminredningsbutik i Alingsås idag så får vi hoppas, vore kul att jobba på ett sådant ställe ;) Och ringt runt om lägenhet men det fanns inget som vanligt ;/

Åkte från Jessica till Lisa & Olle idag, så vi har slöat framför film hela kvällen ;)

Av Agnes Isabella - 10 augusti 2013 07:27

Jag har blivit biten av en dinosaurie känns det som! Inte kan jag sova heller, vaknar hela tiden...... Jäkla skit!

[Bild]

Av Agnes Isabella - 4 augusti 2013 07:00

Kom till jobbet 40 min innan jag började, så fixade kaffe åt kollegorna för att jag är så snäll ;) Om fyra dagar lämnar jag denna gudsförgätna håla bakom mig! Helt fantastiskt ^_^
Puss & Kram!

Av Agnes Isabella - 3 augusti 2013 23:46

3 jobbdagar kvar & på torsdag åker jag till min älskling ;) <3

Ovido - Quiz & Flashcards