agnesisabella

Alla inlägg under januari 2011

Av Agnes Isabella - 31 januari 2011 22:21

Hade tråkigt så gick in i badrummet och hittade rakblad och en sax (: Så fixade lite med luggen!  


     


ska prata med tigern nu! :'*


PEACE

Av Agnes Isabella - 30 januari 2011 22:46

HEJSAN!


Ja,, är cp-trött... kom hem vid ca tio imorse,, somnade vid tolv och sov som en sten till halv åtta! Väldans skönt var de (: Orkar inte skriva något långt nu,, men lägger in bild på mig själv.. hur vacker jag är efter helgen!  


 

PEACE

Av Agnes Isabella - 24 januari 2011 23:25

Gokväll ;)


Har pluggat lite teori i körkortsboken... sen dammsugit och bäddat rent i min säng! Var ju ledig från skolan såååå... spelat en massa tetris,, lyssnat massa på Of Montreal,, postar en bra låt nedanför! ENJOY! Och lyssna på texten x]


Och en anledning till att jag vart glad var att jag räknade hur många skoldagar jag har kvar fram tills studenten.. och det är bara 40 st   



PEACE

Av Agnes Isabella - 24 januari 2011 14:06

HAHA! :D Nu vart jag ju iaf på lite bättre humör...! Men tänker inte säga varför, inte än iaf (: MEN DAMN!    KÄRLEK<3


PUSS

Av Agnes Isabella - 24 januari 2011 12:29

Godmorgon...


äuhm,, tänkte bara säga att jag saknar Sanna massor. Vi har gjort så mycket kul sedan vi träffades första gången och nu har jag inte sett dig på flera månader :/ Och det suger ganska mycket... < 3

     

PEACE

Av Agnes Isabella - 23 januari 2011 23:15

 

Jag saknar dig Sandra <3

Av Agnes Isabella - 23 januari 2011 23:08


"Om du ska hata mig, hata mig för den jag är, inte för den du tror jag är"

Det där var väl ganska så bra sagt! (:


PEACE


Av Agnes Isabella - 22 januari 2011 11:54

Sjuk fortfarande,, mår som en mosad ekorre! Ute vräker snön ner.. -.-' jättekul,,

Idag är det öppet hus i skolan, mn jag behöver inte vara där... och jag tänker inte gå dit frivilligt Ska slappa idag som vanligt,, kanske leka med Majja! Ska smsa henni och se vad hon säger,, för hon är i skolan! Imorrn är det släktkalas igen x) Äldsta systerdottern som fyller år :) Bild på födelsedagsbarnet och mig! 


 


PEACE

Ovido - Quiz & Flashcards