agnesisabella

Alla inlägg under januari 2012

Av Agnes Isabella - 27 januari 2012 09:29

Tjänster & Gentjänster heter det va?   

Av Agnes Isabella - 23 januari 2012 20:42

Tjingeling ;)


Om ca 14 dagar kommer Sanna hit och bor med mig några veckor! CAN'T WAIT! kommer bli grymt! om vi inte slår ihjäl varandra ;) Men det tror jag inte,,


Håller på att laga mat, så tråkigt att laga mat till bara sig själv... jaja,,


PEACE!

Av Agnes Isabella - 21 januari 2012 00:26

Hitat massor med superfina skall till iPhone...

       

Av Agnes Isabella - 17 januari 2012 22:34

Tänk om man kunde få lite beröm och positiva ord... DET BEHÖVS!



Varit i stallet idag och pussat på hästarna, mockat och packat hö och borstat :3

Och i skolan har jag bråkat med SolidWorks, men fick ihop det jag ville till slut, men den är inte helt klar än. Och detta är alltså en datoranimerad 3D-bild för er som inte förstod det ;)


 


Går och lägger mig nu, så natti  

Av Agnes Isabella - 16 januari 2012 22:03

Tjo!


har idag ritat en fräsig bokhylla i solidwoorks som jag ska snickra ihop i skolan! den kommer bli grym Tränat har jag gjort idag också. Och när jag kom hem dog jag i min säng tills nyss^^


I Februari kommer Sanna & Tino hit och bor med med mig ett tag ;) längtarrr! så man får lite sällskap i ensamheten!


 

Vacker bild på mig oh sanna när vi gick i åttan x) Och bild på Tino, Like A Boss!



PEACE 

Av Agnes Isabella - 15 januari 2012 19:35


Ritade Totoro :3


PEACE

Ovido - Quiz & Flashcards