agnesisabella

Alla inlägg under augusti 2012

Av Agnes Isabella - 31 augusti 2012 22:22

Fredag kväll, ligger i Soffan och ser på anime-film med missarna.. Ett blåmärke på armen börjar växa fram! ;) gick upp kl tio idag & gick till skolan och bytte superplåstret på armen, för det gamla hade blött & vätskat så mkt så det höll på att lossna... Sen satt jag vid datorn någon timme och fixade med papper till CSN & ritade lite i solidworks :) blir till å ta det lugnt några dagar nu.. Hoppas det är bätter på måndag iaf.. (A)

EHE

Av Agnes Isabella - 30 augusti 2012 19:05

God eftermiddag!


Har du blodfobi så skippa detta inlägg! ;)


Ligger på soffan & har lite smått ont i armen! Stannade kvar i skolan och slipade bort gammal färg från ett bord jag köpte på loppis i förrgår, med handslipmaskin såklart.. Så gick den sönder & en plastbit flög iväg & köttade in sig i min arm, så fick ett hål in till fettvävnaden.. Såg mkt trevligt ut! Så började det rinna blod efter en stund, vart lite svimmfärdig sådär x) men så körde läraren mig till sjukstugan där läkare & sjuksköterskan disskuterade om dom skulle sy lr tejpa och klämde runt hålet... Och till slut frågade vad jag ville göra -.-' Det som går snabbast! Så då försökte tanten tejpa, men den lossnade bara, så läkaren sydde ist.. Tur att jag inte är så känslig (a) tittade på när han sydde, kändes skumt ;O lär väl få ett fint ärr sen!



P3!

Av Agnes Isabella - 30 augusti 2012 07:23

God morgon! Snart lär det väl vara mörkt ute när man vaknar på morgonen & säkerligen mörkt när man ska hem! Det blir kallare ute varje natt också! Men ska släpa mig ur sängen & göra mig klar för en dag med ny kurs igen!

PEACE

Av Agnes Isabella - 30 augusti 2012 04:14

Undrar ni vem som är dum nog att vara vaken kl fyra mitt i natten? ;) Tydligen jag...!

G0a

Av Agnes Isabella - 30 augusti 2012 00:45

Dags att sova, köpt lite trevliga saker till kommande festen & maskeradsaker till mig ;) Och blomman jag planterat blir vackrare varje dag! Natti :3

Av Agnes Isabella - 29 augusti 2012 15:02

Tjoho! Idag har jag suttit vid datorn hela dagen, gjort klart 3D-modellen på baren & sen fått skriva ut alla mått för hand eftersom att skrivaren såklart inte funkar i skolan... Så har jag räknat & pusslat hur jag ska få ut material med så lite spill som möjligt! Så nu ska jag börja såga, bara jag får tag i en talmeter, för min ligger såklart hemma -.-

PEACE

Av Agnes Isabella - 29 augusti 2012 15:02

Tjoho! Idag har jag suttit vid datorn hela dagen, gjort klart 3D-modellen på baren & sen fått skriva ut alla mått för hand eftersom att skrivaren såklart inte funkar i skolan... Så har jag räknat & pusslat hur jag ska få ut material med så lite spill som möjligt! Så nu ska jag börja såga, bara jag får tag i en talmeter, för min ligger såklart hemma -.-

PEACE

Av Agnes Isabella - 28 augusti 2012 22:56

Idag har det varit mulet och regnat... men har haft trevligt endå! Vi hade ju CAM-programering i skolan, sen åkte jag direkt till Värnamo & Erikshjälpen, Köpte ett litet minibord, som var gammalt och färgen hade flagnat, men det var så gulligt! Så ska slipa bort gamla färgen och lacka om det i verkstaden ^^ Så köpte jag en gammal gammal stol också, med tygklädd sitts, och något mörklackat gammalt trä... men sittsen var avtagbar så ska klä på nytt tyg och limma ihop stolen, för den var rätt ranglig... så lär väl lägga upp bilder på dom projekten sedan ;) Sen köpte jag tre st krukor x) och en glaskanna och en annan sak som mamma ska få i födelsedagspresent, men ska modifiera den lite först! ^_^ Nu ikväll har jag ätit min älskade tacos, och sen var jag ut å gick en timme i ösregnet... betalat månadens räkningar också, mucho gusto.. lr inte! Och jag pratar tapeter varenda dag med Sanna i telefon x) vi vill flytta nuuuuu!!! Så fyller jag 20 om 20 dagar också x) dagen efter att vi flyttar in... (Y)


Ovido - Quiz & Flashcards