agnesisabella

Alla inlägg under oktober 2010

Av Agnes Isabella - 31 oktober 2010 15:24

Tjingeling!


Bio strax,,


Sova hos Majja inatt (:


 !

Av Agnes Isabella - 29 oktober 2010 12:37

  

HALLOOOOWEEEEEEN!     (Y)


 !

Av Agnes Isabella - 28 oktober 2010 17:29


      Agnes Isabella Kajsa

Av Agnes Isabella - 28 oktober 2010 15:18

Ska jag färga mitt hår rött lr rött... Ljusare rött lr mörkrött?? 


Är lite frustrerad...har för tillfället tappat gnistan att göra något, lr jag vill göra något stort... något väldigt viktigt! Ska på SACO-mässa 19e november i sthlm,, och då ska jag lyssna på föreläsning om att jobba som volontär i Asien, Afrika och någon till värlsdel som jag inte minns vilken det var. Det ser jag fram emot  Men jag vill gärna åka till Afrika igen...


Fick mina kläder idag.. lr iaf en klänning och tröjan... sedan hade jag beställt en vit topp också, men ist fick jag tre par blå-blommiga trosor!? Snacka om att ta fel...  så får inte toppen förens v. 46 tillsamans med en till tröja.


Levererade varor!

Tröjan,, Klänningen!


Väntar på;            


 !


Av Agnes Isabella - 28 oktober 2010 06:55

Idag är en sån där dålig dag igen /': därför ska jag läsa massa eng-bok.... Exodus!Peace!

Av Agnes Isabella - 27 oktober 2010 12:55

Away to the affärsmöte...!   


 ! 

Nos

Av Agnes Isabella - 26 oktober 2010 13:55

  

Av Agnes Isabella - 25 oktober 2010 21:26

  Mat idag!

  Utseende idag!

  JA!! Ni vet...


  !

Ovido - Quiz & Flashcards