agnesisabella

Alla inlägg under april 2012

Av Agnes Isabella - 2 april 2012 21:16

TJO!


Idag har jag varit på arbetsintervju i Värnamo, fick inte jobbet på grund att jag inte har körkort -.-' Men hoppas på att IKEA eller Ted på Ted's Smörgåsbutik hör av sig snart ^^ Har sökt flera jobb så vi får se...


Imorgon är det praktik igen, jobba och knega, men har haft roligt och lärt mig mkt nya saker! På onsdag praktik igen och på kvällen tar jag bussen till pappa i Sthlm, för att på torsdag åka till Leksand med pappa och Nillan som ska till min bror över påsk. Själv ska jag väl bo hos min fru Sanna fre-lör, det blir fest och sen gå på Bowlingen med diverse saknade kompisar   Har längtat sååååååå länge... minns inte ens när jag var hem sist, var det till nyår kanske? För länge iaf!


Har gjort klart pallen i skolan som mamma ska få, frågan är bara hur jag ska få den på bussen till sthlm, typ sätta mig på den inne i mittgången på bussen  Nu ska jag fortsätta packa, och undvika att packa hela garderoben ^-^


 

PEACE


Ovido - Quiz & Flashcards