agnesisabella

Alla inlägg under december 2010

Av Agnes Isabella - 31 december 2010 18:00

Nu är det dags att åka till Veronika! ;)

 


   


Hoppas ni får en trevlig kväll!


PEACE<3

Av Agnes Isabella - 31 december 2010 12:42

Nu var det ett tag sedan jag bloggade,, men har ju varit hos pappa och sen hos Alexander, så då har jag inte haft lust att blogga något

Ska väl skriva något om hur min jul var och lägga upp bilder också,, men det hinner jag inte idag ^_^ Ska ju fixa mig,, komma på  någon fräck frisyr tills ikväll och komma på vad jag ska ha på mig 


Såååå....


PEACE

Av Agnes Isabella - 21 december 2010 11:34

Stod en schteek bil utanför pappas hus när jag kom hem.. så tog ett jättediskret smygfoto!   Det är en vit hummer-limmo!


  


PEACE

Av Agnes Isabella - 21 december 2010 11:01

GODMORGON!

Ligger i sängen fortfarande,, men ska väl upp och käka frukost och göra mig i ordning för dag två på stan (A) Har fått plus på kontot idag 


Lite bilder på stan! Så vackert med alla ljus överallt! Och så är det skitmkt folk! Oo


Åhlens City!

    Fin Belysning över Plattan!

 De coola husen som lyser olika beroende på sthlmarnas humör! ;)

   Ett munkstånd ovanför Plattan.  Gallerian. 

    NK. som hade superfina julskyltningsfönster!!  


Näej,, ni får ha trevliga dgar fram till julafton! Och därefter också förståss! 


PUSS&KRAM! 

Av Agnes Isabella - 19 december 2010 10:33

DAMN VAD DET SNÖAR! :D VADÅ VIT JUL! ;) OCH DÅ MENAR JAG SNÖ!

Snart går tåget.. *hoppas jag.. men det är väl säkert redan försenat :D


PEACE

Av Agnes Isabella - 19 december 2010 02:26

Hejsan! ;)


Jossan slaggar i min säng.. :'oJag har tvätt i torkskåpet nere i tvättstugan! Håller på att packa...........!! Blir mkt packning as usual x)

Åker till pappsen imorrn och blir där tills på onsdag då jag åker till Alexander  

Kommer hem till nyår igen! Men vet itne vad som händer då.. ingen verkar veta vad de ska hitta på >_<


Men nu ska jag nog hoppa på Jossan så vi kan gå ner i tvättstugan! ;)


PUSS&KRAM!


 

Av Agnes Isabella - 17 december 2010 18:37

Kan ingen som orkar fråga något i rutan till höger?? Vore liksom lite roligt ^^

För jag har tråkigt!


 


PEACE

Av Agnes Isabella - 17 december 2010 15:20

Hej Hopp!


Ute har det snöat i två dagar nu ;) jättemysigt!! Det är många som klagar men jag tycker det är trevligt ^_^ Ikväll kommer Jossefajn hit!!! Ska bli roligt (: 

Annars så gör jag itne så mkt,, lyssnar på coldplay, kikar deras musikvideos som är damn bra!


Coldplay - Lovers In Japan


Coldplay - Violet Hill



Coldplay - Don't Panic



PEACE

Ovido - Quiz & Flashcards