agnesisabella

Alla inlägg under juli 2012

Av Agnes Isabella - 29 juli 2012 22:57

Gjort en liten kojja på Sannas balkong med tejp, tältpinnar och lakan ^__^ så nu sitter vi och myser!

Av Agnes Isabella - 29 juli 2012 20:19

Jobbat sedan tio imorse tills nu, slappar hos mamma en stund innan jag tar tåget hem till Sanna ^^ sista jobbveckan påbörjad, annat schema eftersom att det bara är målvakter denna vecka.. Jobbar 15-21 så får sovmorgon ;)

Av Agnes Isabella - 28 juli 2012 13:48

Haft en mkt trevlig to-fr med lite olika folk ^^ och idag ska jag träffa Emina som kom hem från Bosnien/Kroatien igår :)

:)

Av Agnes Isabella - 26 juli 2012 22:34

Röd igen!

Av Agnes Isabella - 20 juli 2012 23:40

jaha,, jag skriver då fan aldrig blogg men aja, om de nu var inloggad så XD (sanna) 

agnes drickar lagom mycket å har en tratt i min käft (hihihi I wish) å haller ner sprit XD 

Det är trevligt att bo med nån,, 'r mörkrädd så är ganska skönt att ha en protector från alla monster i gaderoberna, och alla som försöker bryta sig in (Y) !!! 

Enda nackdelen 'r ju att man inte kan gå omkring naken tex efter när man har duschat och luft torka,, (som är något förjäkligt skönt) 


ja det var väl allt för den här gången när agnes glömt logga ut,, chao ;) 


xoxo Sannis 

Av Agnes Isabella - 20 juli 2012 23:21

Friday! & vi är snyggast...

Av Agnes Isabella - 20 juli 2012 07:33

Fredag ;) Sanna blekte och färgade håret igår, var sjukt snyggt så nu ska jag göra samma sak ^_^ beställde blek & färgmedel igår! Och så ska jag jobba sista dagen idag innan en veckas ledighet ? imorn ska jag nog hem till syrran och på söndag blnge med Sandra^^

Av Agnes Isabella - 19 juli 2012 11:18

En ny jobbdag väntar, ska sitta och filma träningsmatcher i några timmar... Och steda lite^^

Mötte Emilia på väg till tåget idag också :) nästa vecka är jag ledig så då ska jag väl försöka träffa så många som möjligt ^^ så kommer Emina hem igen<3

Ovido - Quiz & Flashcards