agnesisabella

Alla inlägg under november 2010

Av Agnes Isabella - 29 november 2010 19:59

  Söta små gosegubbar som man kan beställa på internet,, Mässlingen, spremie och sömnsjuka är nog sötast ;)


PEACE

Av Agnes Isabella - 29 november 2010 14:07

Hejsan Öllihooopa... det är måndag och jag har ingen skola och jag är på dåligt humör.. som vanligt :/ Jag vill VERKLIGEN flytta från Leksand NU!!!


Frågan är bara vart jag vill flytta..? Mamma tyckte att jag skulle ställa mig i bostadskö så fort som mäjligt,, men då är det ju en fördel att veta vart... och så ska man söka jobb också! Vad drygt att bli vuxen... Livet borde ju kännas astråkigt om man ska "jobba äta sova" hela tiden? Får man tid att leva då också lr?? Läskigt... och när man börjar jobba... förväntar de sig (i mitt fall & förhoppningsvis snickeriet) att jag kan allt på en gång?? Och tänk om jag inte får något jobb... Vad gör man då!? Bor på gatan som det lät på mamma när jag frågade henne igår -.-'


Och sedan undrar jag varför människor ska klaga så mycket på varandra... ååhh hon är så smal, och hon har såååå fula gardiner som inte alls passar med de där tapeterna, åhh det är så synd om mig för jag gör absolut ingenting om dagarna och alla är sååå elaka när de säger åt mig att skaffa ett liv och göra någonting roligt... Kom igen nu,, okej om man stör sig på att någon ljuger eller så! Men när det gäller saker som tex inredning eller hur någon annan ser ut så tycker jag inte att man ska gnälla... och så kan man ju ist. fundera på hur man själv är, innan man vill att alla andra ska vara perfekta. Kan man inte bara glädjas åt det man har och uppskatta sina medmänniskor? eller är det det svåraste och jobbigaste som finns att le och iaf försöka vara glad någon gång?


Veronika Hernemark är iaf en solstråle som alltid är glad!  

 

          


PEACE

Av Agnes Isabella - 28 november 2010 01:29

Gjorde om lite (: Nu ska jag nanna...


Puss på dig Tiger


   


PEACE

Av Agnes Isabella - 27 november 2010 18:21

Hittade den här videon nyss... tycker det är sjukt...


PEACE

Av Agnes Isabella - 27 november 2010 13:31

tjing tjing,, ringde precis till Salong M-Q och frågade vad det skulle kosta att göra tre inbakade flätor,, som jag hade förut...   Var inte spec. dyrt så det blir väl lagom till nyår (:

Emina kommer hit senare och tittar på puppisen! Hittade en jättevacker bild på oss från nian      HAHA! Hade väldigt kort hår där också ^^


Fixade ihop en pajdeg nyss och mamma lät puppisen slicka ur skålen.. som är ganska stor i jämnförelse med Alice!   Så hon stod med framtassarna i skålen ;)


PEACE

Av Agnes Isabella - 26 november 2010 17:39

          What Happened??


FRUKT


PEACE

Av Agnes Isabella - 19 november 2010 05:02

God morgon... vart uppe sen halv fyra >_< är väldigt trött... ska strax gå mot skolan!

  PEACE

Av Agnes Isabella - 17 november 2010 18:39

Gjort årets första krans,, Är du sugen på att köpa en så kostar de 80 kr. De är gjorda i enris! :) Rosetterna varierar lite...


   

PEACE

Ovido - Quiz & Flashcards