agnesisabella

Alla inlägg under maj 2011

Av Agnes Isabella - 26 maj 2011 23:55

I don't have much money
But boy if I did
I'd buy a big house where
We both could live,,


 

Av Agnes Isabella - 23 maj 2011 19:10

Orkar inte med studenten och familj som inte kan komma överens... enklast hade varit om vi sket i alltihopa,, så kan jag fira med mig själv!


på onsdag behöver jag inte bry mig i skitskolan mer... det positiva med studenten är att jag slipper leksands gymnasium... det enda positiva, för allt annat som har med studenten att göra, är bara jobbigt och leder till att man blir osams här hemma,,


iaf så hade jag en fin fredag i sthlm med alexander och okkervil river (:


 


PEACE

Av Agnes Isabella - 18 maj 2011 13:57

Hellö,,


tänkte bara säga att ALLT går emot mig just nu.. precis allt! Så om ni undrar vad det är som är fel så är det allting så behöver ni liksom inte fråga......


Och som Kapten Haddock säger; JAG BLIR GALEN!

 


Av Agnes Isabella - 17 maj 2011 00:20


  "Kanske vore det lättare om jag..."

Av Agnes Isabella - 13 maj 2011 14:29







  



Åker strax iväg till Lovisa och vidare på kryssning imorrn!




 









Pack up your troubles in your old kit bag
And bury them beneath the sea
I don’t care what the people may say
What the people may say bout me.



PEACE

Av Agnes Isabella - 10 maj 2011 22:09

HMPF! Se ett avsnitt innan jag ska sova,, imorrn ska jag vara solidarisk,, dvs jobba för att tjäna pengar åt fattiga barn i Africa  och så ska jag ringa runt och fråga om lägenheter också... (Y) Och kanske tvätta (:


Längtar tills fredag,, ska bli sjukt kul! Lovisa<3


 


PEACE

Av Agnes Isabella - 9 maj 2011 22:21

My Head Is Full Of Space Junk...

 

  När jag är arg vill jag göra tvärtemot vad alla andra säger! 

BLAERGH!

EY!

Av Agnes Isabella - 8 maj 2011 20:50

  Eyeyeyeyeyeeeee!

Ovido - Quiz & Flashcards