agnesisabella

Alla inlägg under mars 2013

Av Agnes Isabella - 5 mars 2013 14:06

På väg till körskolan för en till körlektion ;)

Av Agnes Isabella - 4 mars 2013 11:34

I have to bitch up & accept myself!

Av Agnes Isabella - 3 mars 2013 01:13

Nu har jag hoppat i säng ;) har idag varit & köpt mer hostmedicin.. Hoppas att jag är frisk på torsdag! Så har jag rensat garderoben, städat mitt rum... Och plockat lite med småsaker,, och planterat om pelargoner och lite andra blommor^^ Så hoppas att dom växer ännu mer nu när det börjar bli vår... Längtar tills jag får plantera & göra fint på balkongen (A)
På onsdag kväll åker jag till Alexander & på torsdag morgon lyfter planet till London! Ska bli sjukt kul & mysigt att åka dit ;D Vi ska gå på Sigur Rós på lördagen iaf, så får vi se vad det blir mer ;)
På onsdag är det halkbana också & igår var jag duktig & ramlade första gången den här vintern.. & då gick jag endå mitt i vägen där det inte var snö lr is, för att jag inte skulle halka.. men ofc gjorde jag ju det endå & fick ett fint blåmärke på knät -.-'
Men nu ska jag söva,, natti^^

PEACE

Av Agnes Isabella - 1 mars 2013 02:36

Somnade kl sju & vaknade nu.. Så lär väl försöka somna om igen^^

Ovido - Quiz & Flashcards