agnesisabella

Alla inlägg under november 2012

Av Agnes Isabella - 27 november 2012 07:08

Nu är det sista chansen, skärpning! Annars äre hejdå & tack för fisken...

Av Agnes Isabella - 21 november 2012 10:32

Jöbbar & tar tider ;) det är rätt kul att se tidsåtgången på papper när man är klar & kommer på att man är en jäkla tidsoptimist när man ska uppskatta hur lång tid det tar att göra en produkt! Vi ska göra två stycken stolar^^

Av Agnes Isabella - 20 november 2012 08:20

I believe in you, and I Wish you could believe in yourself... I Wish you could see yourself trough My eyes. Love u loooong time bloodh<3

Av Agnes Isabella - 19 november 2012 06:59

God morgon! ;D klev precis på bussen till skolan, sova inatt gick ju sådär -.-' somnade 2 och vaknade fyra & kunde inte somna om! Men fick mkt gjort iaf^^ inte varit i skolan på 6 veckor så ska bli kul att komma tillbaka^^ vi har börjat med en ny kurs så nu går jag fyra dagar i veckan, självstudier på fredagar! Äter penicillin gör jag också, hade ju halsfluss+vanlig förkylning på samma gång... Så ska jag fortsätta med körlektioner den här veckan & plugga massa teori. Så kanske det blir ett körkort i början på nästa år ;) och så längtar jag faktiskt efter lite snö nu! Det är så tomt ute nu när alla löv fallit av träden.. Bara det blir snö på julafton :( längtar tills julafton, Det är så mysigt på jul... Har fått lite julkänsla ibland, dofter som påminner om jul.. Och på IKEA har dom ju plockat fram julpyntet för länge sen! Men nu ska jag byta buss ;)

Puss!

:7

Av Agnes Isabella - 18 november 2012 01:00

Ja, jag kan ju inte känna mig mindre välkommen... Jag blir så ledsen, och jag förstår inte hur du tänker? Om du ens tänker alls eller bara pratar på. Tänk lite på vad du säger innan du hasplar ur dig något, det kan såra...

Av Agnes Isabella - 17 november 2012 04:38
Av Agnes Isabella - 16 november 2012 03:13

I better shut up or else I get shot down...

Ovido - Quiz & Flashcards