agnesisabella

Alla inlägg under oktober 2011

Av Agnes Isabella - 26 oktober 2011 09:52

Jag har användt scrubben några veckor nu och jag märker faktiskt ingen skillnad. Har inte haft några tidigare problem med finnar eller så. Inte mer än någon liten finne ibland sådär... och det har jag fortfarande, inget nytt reultat av Visibly Clear!


Annars så håller jag på att skriva en uppsats om carl malmsten och allt vad han designat! Väldigt intressant faktiskt, och det är såååååååååååååååå mycket roligare att gå i skolan här än det var att gå på Lekksands Gymnasium. Mina två år där är en mörk peroid...


Trivs hur bra som helst här på Fenix med bra lärare och en bra klass. Yngst är jag också,, men längtar hem till husdjuren, kompisarna och alla syskonbarn. Dumt att det ska vara så sjukt dyrt att åka tåg hem -.-'


PEACE

Ovido - Quiz & Flashcards