agnesisabella

Alla inlägg under februari 2011

Av Agnes Isabella - 28 februari 2011 17:01

HELLÖÖ!


Idag har jag åkt biiil,, med sanna,, vevve och emil... mkt rtevligt ^^  vart en sväng till blnge, crossroad, kupolen, falun, djuraffär och donken x] Mkt trevlig dag!


    


PEACE


Av Agnes Isabella - 26 februari 2011 11:02

Morning bitches!


Idag känner jag mig också som en bitch,, är aptrött och har sovit uselt i två veckor nu,, studsar upp ur sängen på natten och tror att jag försovit mig,,  för att se att kl bara är 4 eller 5 -.-' Känns som att jag aldrig gick och la mig igår Har ont i huvudet nu och är allmänt slut i kroppen, funderar på om jag ska åka till Insjön lr om jag ska gå ut och gå en sväng ist... lr båda kanske!


Annars längtar jag tills påsk,, påsken är trevlig,, då är det typ vår ute och en massa fjädrar och kaniner o kycklingar o allt sånt  


 


PEACE

Av Agnes Isabella - 24 februari 2011 21:22

Iron & Wine - Godless Brother In Love


Mysig låt! :) Från den senaste skivan,,


 

PUSS

Av Agnes Isabella - 23 februari 2011 19:32

TJÄNARE!


Onsdag idag,, jag är lika fryssin som vanligt,, har nyss tvättat 2 maksiner och kom på att torkskpet var varmt! Så spenderade lite tid där inne! Annars är det som vanligt,, snart fredag! Då ska jag bara ta det lugnt ^_^ kanske kommer systerdotter hit och myser...


När man jobbar så är det inge vidare att sminka sig på morgonen,, utan bara dra på sig kläderna, borsta tänderna och åka iväg (: skön...T! Jag älskar Morgonpasset i P3 & Christer i P3! HAHA! Idag pratade de om Olika konstiga uppfinningar... http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=2024&play=2922257&playtype=S%C3%A4ndning ... Ja,, ni fattar ju själva om ni lyssnar på morgonens sändning,, som jag absolut tycker ni ska göra x] 

Hörde Euphoria av Glasvegas idag,, låt från deras nya skiva... Tyckte nästan den lät lite mainstream,, fast har ju bara lyssnat på den en gång. I början låter den väldigt lik en annan låt som jag inte kan komma på vad den heter.. >_<




PEACE 

Av Agnes Isabella - 22 februari 2011 17:25

Sköna sommarminnen!

                               


PEACE

Av Agnes Isabella - 21 februari 2011 18:17

Kallt ute, kallt inne, kallt i Hjärta & kallt i sinne,,

Jag SKA gå på Where The Action Is din neggativa tönt!

 


WAR...

Av Agnes Isabella - 20 februari 2011 15:17

HELVETTE VAD ORÄTTVIST DET SKA VARA HELA TIDEN   

Av Agnes Isabella - 20 februari 2011 13:59

HELLÖ ALLA FUCKERS!


Idag är det söndag! Haft en awesome vecka! Var med Sanna i fredags,, vi lajjade runt en massa som vanligt ;) Planerar en speciell resa med Sänna! Hoppas den blir av x] Vad vi ska göra får ni se efter!


Sen har jag funderat en massa på studenten,, tror att jag ska skita i studentbalen,, jag menar, den enda jag umgås med som tar studenten samtidigt som mig är Emina,, och hur kul är balen egentligen? Då gör jag hellre av med mina pengar på något annat roligt, en resa tex! Sen umgås jag inte med min klass någonting alls,, vi pratar knappt med varandra!


Jag har ALDRIG gillat Leksands gymnasium och det finns många som går där som jag inte gillar och som inte gillar mig ;) Det finns inget speciellt med Leksands gymnasium som jag VILL minnas,, mer än MP2<3 Och sen finns det några fler solstrålar i skolan,, men that's it... När jag gick på Faluns Praktiska Gymnasium ÄLSKADE jag att gå till skolan,, det var så grymt bra stämning där och jag umgicks med i stort sett alla på skolan,, vi var ju ca 100 elever. Men Leksands gymnasium är raka motsatsen... En massa neggativ energi och man släpar sig upp ur sängen på morgonen!


Ska bli så sjukt skönt med studenten och jag hoppas att min stora familj kan samlas på samma ställe och fira med mig ;) Jag tror inte att jag kommer umgås/festa med min klass som de flesta andra klasser gör,, utan när jag o Lovisa åker på kryssning så får det bli min studentfest! (: GÖÖÖÖTT!


Vevve kommer hit senare,, så vi ska väl leka lite! Nu så lär jag städa lite tills hon kommer(A)


 


PEACE OUT FOKES!

Ovido - Quiz & Flashcards