agnesisabella

Alla inlägg under april 2011

Av Agnes Isabella - 29 april 2011 22:21

inget skrivande när jag är hos Alexander,,


imorrn ska vi till Göteborg och vandra runt, äta ute och sen konsert med Immanu El på kvällen :) Åka hem på söndag :/ är så hemskt att kliva på tåget,, längtar tills 20 maj,, då blir det Okkervil River i sthlm med tigerN ^-^ och så är det studentkryssning med Lovisa i Maj,, 

Och massa plugg som jag aldrig orkar göra! 


PEACE


Saknar dig me Emina  

Av Agnes Isabella - 21 april 2011 20:55

Ja,, men god & glad påsk då! :D Imorrn åker jag till fina Alexander och fina Alingsås!! ^-^  Min mobil är fortfarande död...

 

PEACE

Av Agnes Isabella - 20 april 2011 23:35

Min telefon har dött och min dator är en jävla idiot... nu vill jag också dö... 

Jag har inte ens en väckarklocka... bara i mobilen och mamma och stefan har gått och lagt sig,,så vet inte riktigt hur jag ska kunna vakna imorgonbitti? och alla mina 3800 bilder är väl säkerligen borta... Jag blir så himla ledsen  

Av Agnes Isabella - 19 april 2011 12:42

LOVE LOVE LOVE!  Love Is In The Air!

My Heart Is Beating Like a Jungle Drum!

  



PUSS!

Av Agnes Isabella - 18 april 2011 21:32

Komplicerat det ska vara då!! xD JUST DO IT! & min helvettesmobil & helvettesdator är körda.. de vägrar sammarbeta och lägga in bilder... så ni får inte se några bilder.....

Bad nu...   


PEACE!

Av Agnes Isabella - 18 april 2011 17:08

Tjingeling! Idag har jag lekt med Sandra hela dagen :) Redovisat om Chakra-Meditation på religionen... inte gjort något annat viktigt eller lärorikt i skolan!

Vi ska väl gå ut och gå en löng promenad senare 


Av Agnes Isabella - 17 april 2011 22:54

Hejsan!


Jag orkar inte göra dom där Dag-sakerna varje dag, så jag gör dem när jag har lust!

Jag har haft en mkt trevlig helg i Handen. Varit ute HELA helgen, mest lekt med Andine :)

 


Så har jag klippt mig idag också.. grät typ för att the turkish dude som klippte mig bokstavligen slet genom mitt hår med en kam.. satt med tårar i ögonen och tryckte in naglarna i handflatorna för att inte börja böla... det var skönt,, jag lovar! Jag trodde att mina hårrötter skulle lossna  och jag är inte ens håröm....

Sådär såg jag ut innan frissan,,

Och sådär efter,,


Fast nu har jag ju färgat det också men det har jag inte tagit något kort på,, så ni får väl se den någon annan dag ^-^


PEACE

Av Agnes Isabella - 14 april 2011 19:42

TJINGELING!


Jag har tråkigt så det blir en långpromenad med Whappi ^-^


 


PUSSPÅER

Ovido - Quiz & Flashcards