agnesisabella

Alla inlägg under maj 2013

Av Agnes Isabella - 31 maj 2013 00:33

Nu ska tant sova! Imorgon är det examensdag på Hoks Herrgård ;) Har nu gått två år på Yrkeshögskole-utbildning, möbelproduktion & design. Och innan dess trä & design på gymn. Så efter 5 år av studier inom trä & design borde folk kasta jobb efter mig kan jag tycka ;) Men så är det inte! Har ju ett företag som jag hemskt gärna vill jobba på.. Som jag haft lite kontakt med sedan jag gick på gymnasiet. Men vi får se i höst! Nästa vecka flyttar jag till Leksand för att jobba som vikarie inom äldrevården ;) ska bli intressant!

PEACE LOVE & UNDERSTANDING

Av Agnes Isabella - 29 maj 2013 23:41

Tur att någon gives a fuck iaf^^

Försöker hitta intressanta saker att ta upp i opponeringen jag ska göra imorgon.. Är inte det lättaste ;)

PEACE LOVE & UNDERSTANDING.

Av Agnes Isabella - 15 maj 2013 15:05

I huvudet.. Varmt? Dooh.. T_T

Av Agnes Isabella - 14 maj 2013 13:34

Hugg gärna av mina fötter, helt okej.. Sjukt ont ;) tycker det borde finnas typ gympaskor med stålhätta i.. Varför är arbetsskor så obekväma..?

Av Agnes Isabella - 12 maj 2013 01:30

What I did to you was hurtfull, from the bottom of my my heart.. <3

Av Agnes Isabella - 10 maj 2013 22:07

Det är inte lätt å leva med sig själv!

Ovido - Quiz & Flashcards